2015. február 17., kedd

Black

*Black ,a kutyus szemszöge a bokorból*



     Az a nagy magas srác, olyan világos árnyalatú hajjal.( Igen , igen , tudjátok a kutyák - vagyis én is- szín vakok. Mondhatnám, hogy igen kellemetlen , de mivel még sosem láttam színeket, arról sem nyilatkozom, hogy a szivárvány látás annyira csodálatos lenne. Maradjunk annyiban , hogy csontot érte nem adnék. ) Szóval , amint ott eszem a hosszú lábú mellett a csontomat, észre vettem egy gyanús külsejű fehérnépet. Próbáltam ráugatni, de az a fél eszű bak azt hitte, hogy jópofizni akarok. És tessék! Hát nem én jártam meg ? Nem elég, hogy a kis termetem miatt minden mihaszna ember kölyökkutyának néz, még ez a száz kilós vagon is rám zuhant. És persze, hogy a nőt mentjük. Ahelyett, hogy engem vittek volna sürgősen a vonyító hegyre, azt a boszorkát rángatta be Miki a házba.  Nők és a női bájuk. Jönnek nekem egy pár új bajusszal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése